Rob79, bo my już świętujemy weekend
Światła dzienne Octavia I
Zwiń
X
-
Światła dzienne Octavia I
Witam!
Jestem posiadaczem Octavii kombi sprzed liftu, jakiś czas temu założyłem sobie najtańsze lampy, bez żadnych automatów na zwykłych diodach. Podłączone do włącznika świateł pod styk TFL, o czym pisał rok temu dominik9420 w tym temacie. Jednak niedawno jedna z lamp się rozszczelniła i szlak ją trafił przez co mam zamiar zakupić nowe bo to dobra rzecz. Pytanie jednak - co wybrać? Tutaj chciałbym, żeby posiadacze co nieco się wypowiedzieli na ten temat, sam również wiele czytałem jednak urokiem internetu jest to, że wiele tematów jest po prostu starych i dotyczą modeli lamp które kiedyś były wadliwe, teraz poprawione i na odwrót, bądź nie są już produkowane. Sam myślę nad lampami Philipsa, podobno dobrze świecą i ludzie sobie chwalą. Zapraszam do dyskusji.
-
-
Ja mam założone coś takiego http://allegro.pl/philips-drl-4-swia...131518511.html, świecą i wyglądają przyzwoicie.Załączone pliki
Komentarz
-
-
Też właśnie zdecydowałem się na Philipsa, model Daylight 5 (5 diod, szersze niż wersja 4 LED - 180mm szerokości zamiast 125)
Jak przyjdą będę zakładał i pewnie wrzucę też foto jak to wygląda
Ludzie bardzo sobie chwalą, choć widzę że chińskie NSSC też mają swoich zwolenników mimo ich awaryjności i słabszych jakościowo diod.
freestyler całkiem ładne te lamki, choć swoje kosztują!
Komentarz
-
-
Philipsy zamontowane, jestem bardzo zadowolony zarówno z jakości wykonania (w zestawie jest absolutnie WSZYSTKO, łącznie z opaskami, podkładkami itp. nawet piankę pomiędzy metalowe elementy dali żeby zderzaka nie porysować. Świecą bardzo mocno, na upartego dałoby się w nocy na nich powoli jeździć
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez innoticPhilipsy zamontowane, jestem bardzo zadowolony zarówno z jakości wykonania (w zestawie jest absolutnie WSZYSTKO, łącznie z opaskami, podkładkami itp. nawet piankę pomiędzy metalowe elementy dali żeby zderzaka nie porysować. Świecą bardzo mocno, na upartego dałoby się w nocy na nich powoli jeździć
też jestem zainteresowany ledami i nie wiem jakie wybraćbył: VW Golf IV 1.9 TDI AJM '01 ->
jest: Skoda Octavia 1 1,6 BFQ '04
komputer VAG - Rybnik i okolice -> info PW.
Komentarz
-
-
innotic, Powiem że super to wygląda wiadomo że przed lifotwa gorsza do DRLu,ale tobie udało się dobrze dobrać i ładnie zamontować, użyłeś uchwytów z zestawu czy jakiś inny patent?A i czy kratki nie są mocno osłabione przez wycięcie że próba dostania do uchwytu holowniczego nie zakończy się uszkodzeniem kratki?Jedynie trochę ta cena zaporowa ale jakość kosztuje, bo te Daylight 4 trochę małe są ale też fajne.Teraz muszę się zastanowić czy poczekać i kupić te Philipsy czy montować moduł tego typu link do modułuByło : Skoda Favorit 1.3 LPG
Peugeot 306 1.9 D
Daewoo Nubira II kombi 2.0 LPG
VW Polo 1.4 PB
Daewoo Nexia 1.5 LPG
Jest: Fiat Panda 1.1 PB
Skoda Octavia I 1.8T LPG
Komentarz
-
-
GWARANT
-
rumcajs_kr, właśnie ciekawa sprawa z tego co wiem kolega g3rsu miał montować takie cudo w O1 i obiecał że się pochwali jak skończy bo sam jestem ciekaw, tym bardziej że w O1 są H4 więc powinno być git jak na mijania albo zawsze można podpiąć pod mijania wtedy nie powinno być problemu, mnie korci by pod halogeny podłączyć ale to będę się martwić jak już będę miał moduł :PByło : Skoda Favorit 1.3 LPG
Peugeot 306 1.9 D
Daewoo Nubira II kombi 2.0 LPG
VW Polo 1.4 PB
Daewoo Nexia 1.5 LPG
Jest: Fiat Panda 1.1 PB
Skoda Octavia I 1.8T LPG
Komentarz
-
-
Qstachu moduł już wczoraj zamontowałem ale późno skończyłem i nie miałem jak filmiku nagrać bo ciemno było, a dziś czasu nie miałem bo zakończenie roku było to wiesz :P
Tak że filmik na 99% jutro się pojawi
Z wyników jestem baaaardzo zadowolony, powiem tyle że mam dzienne wpięte pod długie i ustawiłem żeby działały na 30% mocy i nie ma mowy o jakimkolwiek oślepianiu, w nocy można spokojnie patrzeć bezpośrednio w lampy. Moim zdaniem podpinając pod mijania mijało by się z celem bo tak to wykorzystuje się włókno od długich które ogólnie jest mniej wykorzystywane no i krótkie świecą na drogę a jak powinny świecić światła dzienne każdy chyba wie.
Ja tam nie jestem zwolennikiem pasków z ledami to więc taka opcja jest dla mnie najlepsza
Zresztą w paru generacjach Audi czy BMW jest stosowany taki sam patent, no a ja zawsze mogę sobie wyregulować moc świecenia.
Także jutro powinien pojawić się filmik jak to w skodzie działa
Komentarz
-
-
OK to czekamy na filmik nawet bez podglądu jestem zdecydowany na 100% że też sobie sprawię taki moduł ale to dopiero jakoś w maju.Wiadomo mijania i tak są słabo widoczne za dnia a na soczewce to już w ogóle ale istnieje taka możliwość tyle że faktycznie długie używa się sporadycznie no chyba że jakimś totalnym odludziem się jedzie a tak przynajmniej zrobią pożyteczną robotę.I jak się wpinałeś?Tak jak na filmiku?Pasowało by też do Pandy taki moduł założyć ale tam to nie mam pojęcia co mnie czeka jak zajrzę do instalacji :PByło : Skoda Favorit 1.3 LPG
Peugeot 306 1.9 D
Daewoo Nubira II kombi 2.0 LPG
VW Polo 1.4 PB
Daewoo Nexia 1.5 LPG
Jest: Fiat Panda 1.1 PB
Skoda Octavia I 1.8T LPG
Komentarz
-
-
To tak jak obiecałem Qstachu mam filmik
Po odpaleniu nic nie ruszałem, moduł sam światła załącza. W 27s włączam pozycje a potem mijania, następnie w 35s wyłączam światła i moduł uruchamia dzienne. A do końca filmiku bawię się długimi żeby pokazać różnicę Na filmiku jest ustawiona moc świecenia na 30%, dość blisko jest nagrywane i może się zdawać że oślepia ale na żywo nie ma takiej opcji żeby oślepiło. Fajnie też wyszło bo jak świecą dzienne to świeci również kontrolka od długich słabszą mocą tak to informuje mnie że dzienne działają.
Chciałem nagrać filmik na zewnątrz ale pogoda nie dopisuje, później jeszcze może jakieś zdjęcia wstawię przy lepszej pogodzie no i jakość nie najciekawsza bo telefonem nagrywane :/
Jeszcze później myślę wymienić żarówki które by tak podchodziły barwą pod xenon to może ładniej wyglądać.
A co do montażu to w skrzynce bezpieczników podłączyłem trzy przewody: dwa od długich i jeden od pozycji przez takie coś http://allegro.pl/kostka-zlaczka-ele...153572770.html jeszcze podłączyłem dwa przewody pod ten sam przekaźnik co Qstachu CB, zasilanie wpiąłem pod drugi przekaźnik a masę podłączyłem pod śrubę z masą. I to wszystko, myślałem że ciężej będzie, jeszcze w sumie jeden przewód można podłączyć pod ręczny ale narazie zrezygnowałem z tej opcji i zmostkowałem go z innym.
A co do twojej pandy Qstachu to nie mam pojęcia jak tam sytuacja wygląda, sam musisz zobaczyć ja nie miałem jeszcze styczności z pandą.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez matiiCzy w O1 RS te kratki w zderzaku są wyjmowalne? Chodzi o montaż właśnie płaskich DRLów z tymże wstępne oględziny i chwyt kratki dał poczucie, że to siedzi tam na stałe, wie ktoś jak to tam siedzi?
Komentarz
-
-
g3rsu, Dzięki za filmik faktycznie fajnie wygląda i przede wszystkim praktyczne bez szpecenia auta i to za nie dużą kasę A do Pandy to nie mam weny tak nie lubię robić przy tym aucie że szok:P nie to co przy Skodzie ale jakoś napiszę może do gostka od tego modułu czy ma jakieś porady jak się do tego zabrać w Fiacie:PByło : Skoda Favorit 1.3 LPG
Peugeot 306 1.9 D
Daewoo Nubira II kombi 2.0 LPG
VW Polo 1.4 PB
Daewoo Nexia 1.5 LPG
Jest: Fiat Panda 1.1 PB
Skoda Octavia I 1.8T LPG
Komentarz
-
Komentarz